מקדם מכירות השטח של לקוח בית השיטה עובר בין נקודות מכירה בכל הארץ ומתעד את החסרים של מגוון המוצרים שיש בכל סניף על מנת לבצע השלמה מהירה למגוון החסר.
פעילות זו של קידום מכירות בסניפי רשתות שיווק בוצעה ידנית ותועדה בשלב מאוחר יותר, במערכת המידע של המפעל.
כדי לקצר ולייעל את תהליך התיעוד, עלה רעיון בשיתוף פעולה עם הלקוח לפתח מערכת ע"ג המובייל שתאפשר:
· להחליף את עבודת הניירת המסורבלת.
· תתריע בזמן אמת על בעיה של חוסרים במגוון מול כל סניף.
· תאפשר למקדם המכירות לקבוע ולשלוט במגוון של כל סניף.
· תייצר דוחות אוטומטיים מול מחלקת המכירות.
חברת תירוש לקחה על עצמה את האתגר של ביצוע המשימה כאשר המטרה הייתה:
· לייצר מערכת שתיתן את כל המענה שהוגדר ע"י הלקוח.
· המערכת צריכה להיות מהירה להפעלה – רוב הפעולות יבוצעו אוטומטית ללא מגע העובד.
· ליצור חווית משתמש כך שגם יהיה ידידותי ו"כיף" להשתמש במערכת – אתגר לא קטן כשלעצמו
יצרנו במערכת נגב סופט מודול בשם "פרומוטר", שבעזרתו :
· מקדם המכירות מתכנן את הפעילויות מול הסניפים השונים בכל יום.
· נפתח מסך דיווח ביקור בסניף בו רוב הנתונים מתמלאים בצורה אוטומטית ובלחיצות כפתור בודדות מתעדים את החסרים בכל סניף.
· המערכת מאפשרת לצלם או לשלוח כל תיעוד אחר כחלק מהדיווח.
· בסיום הביקור בסניף נשלח עדכון ודוחות אוטומטיים עם המידע הממוקד והרלוונטי לאחראי האזור ולאנשי המכירות הרלוונטיים, ובכך ניתן מענה ופתרון מהיר לחסרים בכל סניף/חנות.
· המערכת שולחת דוחות יומיים למנהל המכירות.
· נוצר תיעוד אוטומטי, במערכת הפריוריטי